loading...
داستان های من
امیر محمد قریشی بازدید : 15 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

به نام خدا

 چو ایران  نباشد تن من مباد               بر این بوم و بر زنده یک تن مباد

 

سلام من ایرانم کشوری با تمدن بیش از دو هزار سال  کشوری بزرگ و کوچک  بزرگیمن دل مردمان کشورم است که همچو دریایی بی کران بوده است

بزرگی من کوروش  ها   داریوش ها   فردوسی ها    سعدی ها     حافظ ها     رستم ها    سهراب ها و خیلی دیگر همچو این بزرگان است که مرا از    

استعمار    اشغال    سرافکندگی  و سر بزیری نجات داده اند

بزرگی من مردمم هستند  امام خمینی ها    امام خامنه ای ها     سردار قاسمی ها    دکتر مصدق  و ....  که کل جهان سر تعظیم به افنخار انان فرو می اورند

اما کوچکی من  دشمنان من وملتم هستند که با افکار پلیدانه خود میخواهند ایران را ایرانی جدا کنند و فرهنگ و الوده و از نظر خودشان پیشرفته را به مردم غنی ایران زمین وارد کنند  همچو کاری که چندی پیش عرب ها انجام دادند و مردمی چون فردوسی به نجات من و زبانم اهمیت دادند و عمر خویش را گذاشتند تا فقط شما مردم این سرزمین حال به ایرانی بودن خود افتخار کنید و داستان های شیرین و کهن مرا همچو رستم و سهراب   لیلی و مجنون و...... را به خاطر بسپراید و به ایندگان بگویید تا انان که در فرهنگ های بیگانه غرق شده اند طناب ایران و ایرانی  را گرفته و از منجناق بی هویتی خارج شوند به امید روزی که تمام جهان به این نتیجه برسند که ایرانی ایرانی خواهد ماند هرچه در کشورش نا امنی  نا پاکی  بی بند و باری که همه از فرهگ های الوده بیگانه وارد کشورشان شده و او اگر واقعا ایرانی باشد و خون ایران در رگهایش جاری باشد سعی میکند آنهارا را از برادران   خواهران  فرزندان   اقوام   و   خود دور سازد تا تمام مردم جهان معنای واقعی ایرا و ایرانی را درک کنند و حتی در خلوت خویش هو جرات بی احترامی به من و فرزندانم را داشته باشند

فرزندان من به گذشته من مقداری بنگرید در حکومت کوروش تصاویر حکاکی شده روی کوه ها را نگاه کنید هیچ یک را نمیبینید که سوار بر اسب باشد یا هیچ تصویری را درباره تعظیم ویا هیچکدام را نمیبینید که برهنه باشد اینها همه یعنی   قدرت    نجابت    احترام    مهربانی    خوشرویی     پس فرزندانم اصیل بمانید و به ایرانی بودن خود افتخار کنید که دیگران این گونه سرمایه مفخری را ندارن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت من خوب است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 536
  • کدهای اختصاصی